Thursday, April 02, 2009

Netball Kick Start!

Sejak minggu lalu aku cuba mengaktifkan organ2 luar dan dalam badan aku ni ngan mengajak budak2 bermain bola jaring. Bermula Jumaat, sabtu dan ahad minggu lalu aku kembali mengganas. hehe.. dah lama tak bersukan. Sebelum ni, SK Terusan Sugut hanya aktif bila sampai Hari Sukan Sekolah. InsyaAllah, dengan kudrat yang Allah berikan, aku akan pastikan budak-budak dapat sesuatu sebelum diorang meninggalkan sekolah.
Akupun sebenarnya bukan terer sangat ngan netball ni. tapi depan budak2 ni yakin ja. Diorang pun terima ja apa yang aku bagitau diorang. Tapi bukan la aku main bantai ja, aku sempat gak selak2 buku Bola Jaring kat library.

Masa mula2 start main tu, 3 hari aku tepaksa tido awal. Sakit badan beb. Tebayang balik cemana bestnya kalau dapat massage 2 3 jam. Sama ada takda warm up atau pun memang badan aku dah lama tido. Next Session: Jumaat, sabtu and ahad.

aku tak buat lawak pun budak2 ni gelak.. muka aku ni ada campuran clown ke apa?

81?? ni nombor jersi apa ni? hahaha..


Team up: aku and Ijuk(hosmet aku) and those kids.

No comments: