Saturday, October 02, 2010

Its October already?

here come October...

bulan tragedi I might say... or specifically, 12th of October
Owh.. please, let me talk about it.. please..pleasee... at least in here...

in this Secret that has to be Silence but not really Sweet tho..

Sudah genap setahun rupanya dan tidak ada dalam seharipun aku tidak merasa gigitan tragedi itu.. menggigit dan melekat...

mari menyanyi lagu tragedi sambil gigit bucu bantal...


Awie

Tragedi Oktober

Tak sanggup lagi aku
Mengenang kisah lalu
Keganasan menghantui diriku

Biarkan ia pergi
Menjadi suatu misteri
Bagaikan tiada hati yang peduli

Tak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

( korus )
Sesalan aku hanya untukmu sayang
Ampunilah segala dosa-dosaku
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku...

Hanya satu ku pinta
Kejujuran darimu
Berilah peluang hidupmu

Aku rela bersama
Meranjau onak duka
Agar berkekalan hendaknya

Tak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

( korus )
Sesalan aku hanya untukmu sayang
Ampunilah segala dosa-dosaku
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku...

No comments: