Monday, May 08, 2006

Here I come!!.... :0

Ellooowww.....
Thats it!! aku tak pernah terfikir nak create blog baru selain yang aku dah create kat friendster.. Yalah, idup aku bukan best sangat nak cerita kat semua orang... but since aku terbaca blog sorang member... aku rasa idea yang dia kemukakan dalam blog dia memang menarik dan beliau ada ciri penulis+pengkritik+pemerhati. Aku kenal dia masa kat kem, sadly kami just sempat sama dalam 1 kem saja. Pastu dia chow... hmm... knapa?? Usah ditanya... HAnya mereka dan keluarga mereka yang tahu... ;) Then, thats it!! Here come your new unofficial reporter... Maybe aku tak seterer dia menulis... Tapi aku ada hati... dan hati aku susah nak diluahkan melalui rongga kerongkong kerana... kerana... sukar.... Dan aku rasa cara ini adalah yang terbaik untuk aku keluarkan apa yang membelit hati dan perasaan yang slalu memberontak meneriakkan apa yang ada dalam kebuk yang paling dalam...

No comments: