Thursday, May 11, 2006

Come out wrong!!

Seronok borak kan?? Setiap manusia berhak membicarakan apa yang ada dalam hati mereka samada benar atau tidak. Sometimes kita bercakap tanpa memikirkan yang apa kita katakan itu mampu menjadikan hati manusia-manusia lain terluka... Aku dah jumpa ramai orang yang macam tuh! The words just come out like that! Tanpa fikir apa yang di katakan itu mampu menjadikan hati-hati manusia lain menjadik kecik... Mungkin itu yang menyebabkan aku prefer lebih banyak berdiam dalam group unless benda tuh harus dikatakan.. Aku tak tau kenapa.. I used to be talkative but bila dah menjadi 'wanita' nih... aku rasa aku perlu kurangkan sedikit sifat2 yang mazmumah...
Honestly, aku pernah menjadikan someone kecik ati dengan apa yang aku katakan... And i'm still regret it!!... Aku tak sengaja!... Ampun... Like what I said, words just come out like that either right or wrong..

No comments: