Tuesday, May 16, 2006

BJB 6843















Hari ni hari isnin... First day kerja selepas 3 hari bercuti... Aku masih terasa lagi cuti2 tuh! so, aku dengan rela hati menambahkan lagi cuti aku.. Nasib baik lepas balik dari Cherating hari tuh aku merajinkan diri trus masuk ofis, leh forwardkan cuti and taklah terganggu annual leave aku... And nasib baik gak Hubby aku berfikiran sama...

Hari ini aku kena pi JPJ... Kat Padang Jawa... Jauh gak la dari tempat tinggal aku. Nasib baik Hubbyku yang comel sedia membantu.. Thanks sayang... Dia amik cuti gak semata2 nak temankan aku pi sana.. Tapi aku rasa boyfriend semua orangpun buat macam tuh kan!? Takpala... Yang penting aku appreciate apa yang dia buat ngan aku..

Aku kat JPJ?? Napa ek?? Hehehe... Aku menambahkan title aku hari nih... "Minah Skuter". Taklah grand sangat dapat skuter sebijik, tapi since aku duduk merantau ni.. Jauh dari Mak and Ayah yang tercinta.. Itu ja yang aku mampu stakat nih... Kalau aku ada rezeki tambahan lagi, aku tambahlaa and besarkan sikit saiz kenderaan aku.. At least sekarang, aku taklah bergantung sangat ngan Hubby aku... Cian dia.. Kalau aku nak pi mana2, just ask him then 'pop!' dia datang! Pastu time jalan atau tgh duduk syok bercerita, tertido2.. cheist!! Penat sangat la tuh layan karenah aku yang aku akui banyak songeh!... ;)

Alemak aku lupa beli kipas angin!! Hmmm... susah jugak jauh dari mak ayah ni.... Semua kena buat sendiri. Takpa la tuh berdikariii... Dah tua dah punn.... Tak sedar diri!... Malam ni aku kena tido kat living room lagik laa... Cakap pasal kipas angin nih!! Aku lum beli lagik tapi... Bulan ni aku pya perbelanjaan memang ganas... Seram tul gaya aku shopping bulan nih! Aku pun tak tau kenapa?? Mungkin bila dah lama terperuk kat kem (2 minggu continously) buat aku balas dendam... duit yang aku tak spend slama 2 minggu aku habiskan dalam masa beberapa jam sahaja... Baru aku kenal siapa aku... Aku risau gak kalau aku ada lagi banyak duit (Aminn..).. Mesti aku jadik antu shopping nih!! Cian laa sapa jadik lagi aku nanti...

Bsok nak kena masuk ofis.. Kak Ida ada bagi assignment yang aku rasa simple... tapi bila buat aku rasa macam.. aiks! Camna ek! Haa tuh laaa... Lain kali kalau ada orang mintak tolong buat something, pastikan betul2 faham apa nak buat.. Jangan main angguk jaa pastu balik2 tanya ngan bos.. kan tak baik tuh!! Faham Jamal!!!?? Faham.....

No comments: