Wednesday, April 11, 2012

Good Friday :)


Chill out depan Sandakan Harbour
Good Friday (06/04/2012), aku kuar jap.. jumpa kekasih yang fly datang dari KL. Kami nginap jap di hotel sekitar Sandakan and lepas tu baru lepak umah abang aku di Taman Indah Jaya. Dia datang Jumaat pagi and balik Ahad.. 3 hari rasa macam setengah hari jek :(.. Masa tunggu hari nak jumpa tu punya laaa lama.. alih2 kejap jek dah pisah balik.. Mudah-mudahan keadaan ini tidak akan berterusan begini.. Doakan percubaan aku untuk apply transfer bulan June ini akan lulus yaa....
Time ni jugak aku ambik masa jumpa kawan-kawan.. Yela.. kalau aku dah pindah nanti (Aminnn...) mesti susah nak jumpa dorang-dorang ni... Kalau rancang pun mungkin takkan semua dapat datang.. I am gonna miss u guys!. Walaupun kami (mereka, aku jadi pemerhati jek) sempat main bowling jek, tapi happy dapat jumpa!
Me, offer diri jd babysitter time yg lain bowling!

Anis, me, Rina, Narti n her daughter, Aisyah :) 






Arip excited gilak beli Happy Meal sebab ada Pokemon!
Lepas order jek terus koyak plastik pokemon.. ;P
Dan ini, adalah aku dan encik kekasih menghabiskan masa bercinta-cinta sebelum kembali semula ke tempat masing-masing.. Perasaannya sungguh tak best, tapi.. apakan dayaku... Kehendak Perkhidmatan...
"I don't choose u pokemon!!"














Pagi Ahad, encik kekasih hantar aku sampai ke jeti Beluran, dan bergegas balik sebab flight dia jam 4ptg.. sob..sob lagi...
Encik Suami hantar aku ke jeti Beluran-Masa utk pulang :(



3 comments:

Anonymous said...

tumpang lalu, tumpang tanya. akak ni faci cyberkids tahun 2005 dekat tg bungah kan?

MiszJamal said...

Exactly! ni student yang join camp tu eh?

Anonymous said...

YESSSSSSSS!!!! susah ok nak cari kakaks & abangs faci :)