Monday, August 31, 2009

bodohs!

Aku paling avoid guna perkataan ini. Terutama di depan budak2. Tapi perkataan itu la best-described ngan apa yang aku buat kemarin. Bodoh. Aku tak tau cemana nak menangani emosi disebabkan kebodohan diri sendiri.

Aku tak pandai menulis, tak pandai bekata-kata. So, kadang2 and selalu aku menyakiti hati orang dengan dan tanpa sedar. Aku selalu terlalu berhati-hati dengan perkataan yang aku gunakan. Kenapa? Untuk memastikan akan ada orang sentiasa di sekeliling aku. Ada orang yang jaga perkataan bila bercakap ngan aku?

Aku melakukan kesilapan. Itu semalam. aku tidak tau bila lagi aku akan melakukan kesilapan yang sama.
Aku ni pemaksa kan?
Aku ni tak tahu malukan?
Bila la aku boleh letak tembok besar depan muka bulat tembam aku ni?
Tak tahu malu! Kalau kamu panggil aku perempuan durjana pun aku telankan aja.

Sorri sebab blah macam tu ja semalam. Tengok muka kamu macam kucing kena sembilit 25 tahun. Tak berani aku suh kamu duduk lama2. Lepas tu aku rasa aku nyesal jugak. Hahahaa…

AKu mau salahkan sapa? Salahkan sebab aku jumpa batu berangin itu? Atau mau salahkan setan-setan yang selalu teliur tengok hati hitam aku? Maka dengan bangga mereka-mereka ini mengorek-ngorek dan memecah-belahkan keimanan yang tak tau nipis tebalnya? Apa yang aku fikir eh?
Aku tau kamu baca blog ni walaupun kamu tak letak komen sini. Sebab kamu sendiri bagitau begitu. Aku tak salahkan kamu kalau kamu mendetikkan di dalam hati kamu itu yang kamu nyesal jumpa aku.
Hahaha.. itu roda sayang.... hari ni kamu jumpa pendosa esok mungkin kamu jumpa penoda. Kalau tamau jumpa manusia durjana, baik tidur dalam rumah and berfikir saja.
Kamu sakit hati? Takkan la kot? Palingpun, mesti lepas ni nombor fon aku kamu delete. Patut buat camtu masa mula2 sekali kamu dapat

Emo aku tak stabil sejak semalam, mungkin sebab tu moto abang rxz tunggang tebalik kena ngan punggung keta aku. Sori la bang. Cantik moto abang, exzos kemik tu anta kedai e. bilnya gitau ja by fon tak yah nak jumpa minum2 kopi lagi.
arini sahur ngan milo sejuk dan biskut inti nanas. selamat bepuasa.

No comments: