Wednesday, August 26, 2009

BAckward

Menukar semula layout... Pelik ja aku rasa pakai layout sebelum ni. Satu lagi, aku tak pandai buat script, so banyak yang aku takleh nak insert. ;P. Back to basic! dan owh... esok final paper. Ilmu Pendidikan. Kalau aku dapat score paper ni, maknanya aku memang dah terer ngaja. Kalau tak score, maknanya aku kena tambahkan lagi ilmu. Tapi kan.. ilmu untuk jadi seorang pendidik paling banyak boleh di timba di sekolah. Sekolah tempat ngaja la. So, kalau tak score pun, aku masih lagi boleh belaja cemana nak ngaja. Ilmu itu takkan pernah selesai untuk ditimba. Just tunggu manusia-manusia mengorek dan menimba ja. Dengar itu ya wahai manusia sekalian.... ;)
Okeyla.. mau sambung study. Doakan aku dapat menjawab dengan heppy ya...

2 comments:

dust said...

bagus jugak ko tuka blk..aku tak jumpa mana nk komen layout sebelum ni. hehe..good luck! curik soalan utk aku! haha

jamal said...

aku abih exam baru ko suh curik. Alemak tak sempat a. Lagipun bulan posa ni. Tak baik.. ekekeke