Monday, May 18, 2009

Lawatan Lecturer [sekali lagi??]


Pagi ni aku gembira ja, budak-budak pun perasan aku tgh dalam mood ceria. Hampir semua budak tanya aku kenapa aku agak tersenyum-senyum. Sesetengah ada pulak yang buat spekulasi. "Cikgu dan ada baby yaa... heheheh" kata mereka. Haiya ini budak...


Rupa-rupanya mood aku hari ini berkait dengan apa yang berlaku ngan aku menjelang waktu-waktu akhir sebelum tamat waktu sekolah. Kelas terakhir aku berakhir jam 11.40am jadi aku berkira-kira nak bukak internet and surf mana2. Tetiba plak, dari jauh aku tgk si Rosleh dan 3 orang lelaki yang agak di kenali. Hohohohoooo.... Rupanya Ustaz Wan Azmi, Encik Mazuki dan Encik Zeeree yang datang melawat.

Aku punya la terkejut. Aku ingat bila minggu praktikum dah abis, aku dah boleh letakkan fail2 yang berkaitan untuk pemunggahan keluar. Banyak lagi yang aku tak masukkan dalam fail tu. Terutama fail Gerko. Jurnal pun belum di print [sepertinya alasan bodoh bagi orang yang tak buat]. Aku ingat aku nak selesaikan sebelum Interaksi Jun nanti. Rupa-rupanya ada lagi penyeliaan yang aku sungguh tak sangka. Huhuhuhuhu.... tergamam aku seketika. [bukan seketika, even sekarang pun aku masih rasa lagi pening2 kepala kesan kedatangan mereka].
Aku tau banyak yang yang aku tak siapkan. Aku dah terbayang markah aku nanti... C or C-? minta2lah jangan D. Hohoho.. Aku insaf.... Aku memang teruk sangat. Ampun....

No comments: