Tuesday, November 18, 2008

Kamu dan Cintaku

Aku yang lemah tanpamu. Aku yang rentan kerana cinta yang telah hilang darimu yang mampu menyanjungku. Selama mata terbuka, sampai jantung tak berdetak selama itu pun aku mampu untuk mengenangmu. Darimu, kutemukan hidupku. Bagiku, kau lah cinta sejati. Bila yang tertulis untukku. Adalah yang terbaik untukmu. Kan kujadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku. Namun takkan mudah bagiku meninggalkan jejak hidupku yang telah terukir abadi Sebagai kenangan yang terindah.
Yah aku adalah pencinta, aku sedang bercinta dan sedang mencintai seseorang. Aku tak kisah kalau kamu kata aku jiwang sebab aku adalah manusia dan aku punya anggota yang kita panggil hati. Hatiku adalah sesuatu yang agak sukar untuk aku kawal. Lalu aku biar ja hati aku melekat pada sesiapa yang ingin dipahatkannya. Kalau kamu cuba leraikan, maka rosaklah hati dan kamu kira masih adakah pengganti yang mampu memulihkan hati ini?

4 comments:

dust said...

aku dh rindu..camne ni..*sakit*

sEapUt "c@ said...

lagu ini sungguh bermakna~

roznifa83 said...

rindu mainan jiwa, dekat pn masih rasa rindu, jauh apatah lagik..menegertilah rindu dtg tanpa di sedari, ble perasaan R.I.N.D.U muncul, kta pn tak pasti, betul ke aku rindu??sendiri mai pk la..rindu menyelinap dasar hatiku sentiasa..

Anonymous said...

Nasrah: Inhale... Exhale... Pi tido.. Sabo erk

Siput: memang best and ada makna ;)

rosz: aku tau kau rindu sapa. ;)