Thursday, January 31, 2008

Emo

Bayangkan, jumpa orang yang betul2 di benci, lepas tu time tu pulak aku tengah pakai baju taekwando yang loose dan black belt. Pastu, orang tu sengih2 ja, lepas tuh aku angkat kaki kanan paras ngan belakang kepala dia, pastikan tapak kaki hinggap di tempurung kepala dia yang paling keras. Dengan segala tenaga yang ada, badan di hayunkan mengikut arah kaki kanan pusing menjejak tanah dengan keadaan dahi dia betul2 kena bucu atau batu yang tajam. Pastu pastikan kaki tidak berganjak sehingga betul2 puas hati dan kepalanya lenyek seperti memijak kepala nyamuk yang tidak berdaya.... Haha.. ganas ka? Sapa nak jadi korban? Kalau aku tengah marah ngan someone, aku tebayang aku buat camtu ngan dia. Tapi, bukan bermakna aku tengah marah sekarang ni, tapi emosi aku sentiasa berubah-rubah, monthly… Tiap kali emo marah datang, aku tebayang camtuh, kadang2 kepala sendiri pun jadik mangsa jugak.. hahaha... Mari emo lagi... yah!

2 comments:

^nwh^ said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Banyak membaca membantu meluaskan paradigma. Banyak membaca Qur'an dan berzikir membantu memberi ketenangan. Semoga Allah membantu saudari dari segi ekonomi dengan melazimkan solat Dhuha. Dari http://malayahistory.blogspot.com/