Thursday, November 16, 2006

Tepu

"Aku dah makin tua la weh! Uhuk..uhuks!" Phrase yang slalu diluahkan oleh Arip yang berasal dari aku. *wink!. Ha'ah.. Next camp kena come up with new idea tapi otak aku dah tepu... Dah habis dah memerah otak, bebuih-buih dah bebincang tapi idea taknak datang2. Huh! Persoalannya adakah ketuaan itu mempengaruhi idea2? Tidak sama sekali! Tapi ketuaan mempengaruhi pemikiran aku yang dah bertukar dari seorang pompuan kepada wanita.. hahaha... Kewanitaan ini la yang aku jadikan alasan untuk tidak lagi menjadi energetik dan havoc sebagaimana aku yang dulu... I miss the old Jamal.. Persoalan lagi.. wanita kah aku?? Erk! Apa aku merepek ni.. Tah apa2 tah.. Yang penting aku nak balik kampung next week... Nak jumpa kambing2 bawah umah yang sentiasa membekalkan baja2 natural dan bau yang meng'welcome'kan tetamu yang datang umah.



Jamal dulu..

No comments: