Friday, September 01, 2006

Penat dosa?

Lama dah dah aku tak menaip and tak kongsi cerita. Aku rasa aku dah penat tengok komputer lama-lama. Dah banyak kali dah aku rasa aku nak pitam and mata penat sangat, badan aku rasa sakit-sakit and tak berdaya. Aku try cari sediri apa masalah and maybe sebab aku:
; Stress...( Stress sebab apa erk??) hmm... penat otaklaa...
; mungkin sebab kurang air ( Tapi aku bole la dikira sebagai peminum air suam of the year, cuma masalahnya, aku banyak minum air and banyak gak buang air kecil).
; Lagi masalah aku rasanya aku ada masalah kumbahan. Sebab sekurang-kurangnya aku membuang hanya sekali dalam 2 minggu! Bila bahan kumbahan dah lama duk dalam badan, dia proses balik semua benda-benda tu and aku akan dapat balik benda-benda yang sepatutnya aku buang. Dalam lain perkataan, aku proses bahan terbuang so memang takda nutrien yg aku dpt so aku penat and macam takda tenaga jaa..
; Banyak dosa... Astaghfirullahhalazim... Ya Allah! Ampunilah dosa-dosaku...

No comments: