Monday, January 25, 2010

darah merah..

Kumpulan Darah AB
Dingin dan terkawal. Teman-teman menjadikan anda sebagai tempat berkongsi cerita, terutama urusan perasaan dan hati. Anda dilahirkan untuk menghibur orang lain secara semulajadi. Namun sayangnya anda cenderung moody dan sukar membuat keputusan, kadang-kadang boleh menyakiti hati orang lain.


Kumpulan Darah B
Anda punya tabiat keras dan individualis, suka berterus-terang tanpa memikirkan orang lain dan melakukan segala sesuatu dengan cara sendiri. Namun anda juga kreatif dan fleksibel serta boleh beradaptasi dengan mudah terhadap situasi.


Kumpulan Darah A
Anda suka keselarasan, kedamaian dan organisasi. Boleh bekerjasama dengan baik dengan orang lain, peka, sabar dan penuh perhatian. Namun kelemahan anda adalah tidak boleh melakukan sesuatu dengan santai dan cenderung keras kepala.


Kumpulan Darah O
Kumpulan darah O ini adalah jenis pemimpin. Saat melihat sesuatu yang diinginkan, orang dengan kumpulan darah ini akan berusaha mencapainya. Anda juga termasuk trend-sitter, setia, punya daya juang tinggi dan percaya diri yang kukuh. Kelemahan anda adalah mudah cemburu, agak sombong dan cenderung amat kompetetif.
Aku, jenis darah: B+..
Keras dan individualis. Patut la aku seorang yang mementingkan diri dan degil. Yes... sangat mementingkan diri.. aku tak kisah kalau orang lain sakit asalkan hati aku tidak sakit.
Suka berterus-terang.. definitely... kadang-kadang sifat tersangat berterus-terang aku ni menyebabkan hubungan aku dengan orang di sekeliling aku menjadi hambar atau terputus terus!
Well, about creative and flexible... tak nampak kot.. mungkin melekat di platlet darah aku, sebab tu tak nampak.

3 comments:

Bell said...

along pula darah 0.. hahahaha^^

Suri said...

aku darah O, ok aku sombong.. aku tanak kawan dengan kau Jamal.. ;p

jamal said...

Along: anak sulung biasanya jadik pemimpin dlm family.. ngam..

Surie: artis mana bole sombong2 laa... kang peminat lari.