Thursday, October 01, 2009

Hari raya ku?

Raya Pertama..
Honestly.. sebelum ni biasanya pagi raya aku masih lagi pakai t-shirt and sibuk di dapur (bukan masak ok.. tolong2 ja.) Tahun ni, aku beraya dengan ahli keluarga baru. Pagi2 lagi Encik Suami bersiap ke masjid. Sebelum dia balik, aku kena ready (tapi tak ready jugak) alahai isteri.. Kami just bertandang ke umah pacik2 umah terdekat and berjumpa arwah nenek.




Raya Kedua..
Bak kata kakak aku. Aku just 'angollom' ngan suami ja. Maksudnya, macam ayam tengah mengeram. Aku eram Encik Suami di umah ja.



Raya Ketiga..



Bertandang ke kampung belah bapak aku di Pulau Pababag. Saja nak kenalkan Encik Suami kepada makcik-makcik di sana plak.


Raya keempat..

Malas nak crita sebab Encik Suami berkeras gak nak balik jumpa papa yang tercinta :)

No comments: