Tuesday, December 02, 2008

significant other

Bagi yang dah tau, Alhamdulillah, bagi yang tak tau lagi meh aku khabarkan:




DENGAN RASA BANGGA DAN BERBESAR HATI MENJEMPUT ANDA YANG SEDANG MENELITI BLOG INI KE
WALIMATUL ARSY:




10 comments:

ashRil said...

Giler lah Mal....walau korang berahsia beria-ia...tak baik ooo berahsia....hehehe....anyway tahniah...kawin jgk walau jauh...hehehe...ko ingatkan si er tu...bila nak kawin..dia pun dah smakin tua..hahahaha

~nasrah~ said...

waaahh jamal..aku pura2 terkejut.
hahaha..

jamal said...

ash: Thanks.. Aku harap ko pun bahagia. Pasal si er, jgn risau, bisa dihanle

Nasrah: :p

Anonymous said...

hai cikgu Jamal, didoakan semoga berbahagia sehingga ke-akhir hayat masing2 dan dikurniakan anak2 & rezeki yang melimpah ruah :)

opss.. tida sabar mau tengok pic kahwin di blog ni :)

Regards,

Lano

Anonymous said...

barakalLahu lakuma wa baraka'alaikuma wa jama'a bainakuma fi al-khayr....
tahniah...

@mn4ever98@ said...

congrats jamal! jarak tanpa sempadan tidak memisahkan cinta benua..ahaks!tahniah sekali lagi.semoga menjadi pasangan soleh solehah dan melahirkan zuriat soleh dan solehah jugak amin!:)

maz said...

rasa tak pecaya jak..ko nak kawen sudah...tahniah jamal n arip...happy for both of u....aku mo dtg yg serdang...address pls..kalau ko mo aku dtg yg sbh, bole jak..bkn mintak add, mintak uwang...ahahaha...:P

Anonymous said...

wallah.... aku sepitceless....

tahniah jamal.... da nak jd bini org ni... aku harap kekal la keayuan ko yek... jgn pulak nnti.. mentol uma pecah.. ko yg pnjat tangga pasang....suh arief buat..... hhehehe

taniah......

-aza-

Anonymous said...

jamal...congrat!!!! smoga apa yg ko wish utk arief dan bakal isteri dia...dlm article before ni...jadi kenyataan!! hahahahah~

-nanim-

alerts said...

mulberry purse
mulberry purses
discount mulberry
chloe bag
chloe paddington