Friday, October 24, 2008

Bunga Api


Lama jugak aku tak update cerita. Lepas raya and balik sekolah, aku kena consentrate ngan banyak benda. Reports, ulangkaji, paperworks untuk aktiviti lepas exam, assignments.. bla..bla.. tido.. hehehe.. Kesihatan pun merosot, mungkin ni gara-gara pil yang kakak aku suggestkan masa raya tu. Lepas makan pil tu, aku tetiba hilang selera makan, pastu cam kurang tenaga, kepala takleh fokus, mata asyik nak tetutup ja. Badan makin susut... :(
Ada benda akan berlaku ngan aku, tunggu ja la nanti ;) mungkin akan membantu menceriakan aku semula.

6 comments:

dust said...

tepuk..tepuk.. aku tahu. lalala..

Anonymous said...

harap2 you nak kahwin le tu he..he.. good luck :)

sEapUt "c@ said...

firework itu sgt cantik..

RIZALY said...

ehem..ehem..walau apa pun yg boleh menceriakan ko, semoga ceria selalu.. :)
cantiknya bunga api tuh.. :)

Anonymous said...

nasrah: dah fix dah... hehehe.. jeng..jeng...

dust said...

ko buat suspen plak..xreti2 nk update kt aku ke.