Thursday, February 22, 2007

Gong Xi Lagi!?

Selamat Raya cina kepada chinese sekalian. Aku pi Low Yat tadi try nak tukar charger laptop aku yang dah tak berguna walaupun aku baru beli pada 29 January 2007!!! huhuu.. teruk betul! Aku dengan penuh bersemangat la nak pi awal dengan ditemani Encik Kemal, jam 11am dah sampai dah kat situ tapi sadly, kedai tu tak bukak lagi! Argghhh!!! Beraya sakan Encik Kedai ni. Tepaksa la aku buat muka tekulat2 memberi alasan berserta bukti laptop aku yang dah berskrin hitam ngan kak Ida pasal keja yg dia nak aku siapkan esok. Hmmm.. besalah siot! Jangan bagi alasan! cari jalan! bengong!!!...

Owh! cuti raya cina aku baru-baru ni dipenuhi dengan fireworks! ada yang besar, ada yang kecik, ada yang dengar bunyi ja. I love Fireworks!! 2 kali dah tengok fireworks kat Tasek Titiwangsa and aku akan paksa Arip pegi sekali lagi ujung minggu ni. Hahaha.. Aku harap aku takkan kesunyian ;p

No comments: