Wednesday, June 14, 2006

2nd Final Destination

Sampai gak aku kat Wilayah Persekutuan Labuan nih! Nama ja orang Sabah tapi tak penah lagi jejak kat sini. 12hb aku landed kat airport Labuan... MAke it 2nd last state yang aku belum lawati. So, sekarang ni, tinggal Melaka ja aku lum jejak tapi awal bulan Julai nih aku pegi ah... aku rasa Maxis ni memang memahami aku laa.. diorang tau aku lum pi 2 negeri nih lagi sebab tuh kot dorang buat kem kat sini. Ataupun, petanda yang menunjukkan destinasi yang terakhir adalah kem terakhir aku. Who knows??... Memang aku hepi ngan apa yang aku buat sekarang, earn money and still buat charity.. tapi I have family that i have to take care.. Aku dah lama tak stay kat parents aku di Sabah... Miss them so much!! Sometimes aku rasa berdosa sangat coz time aku pegi dulu mak aku tak setuju sangat. Walaupun dia relakan aku pergi tapi dalam hati siapa tahu, dia nak sangat anak-anak dia stay close ngan diorang sebelum.... Aku pun fikir macam tuh, dahlah kecik2 dulu nyusahkan mak bapak. Aku ngaku aku bukan budak baik sangat tapi takla jahat sangat ;)... Aku harap sangat aku dapat peluang balik Sabah and berbakti ngan parents tapi, aku tak tau nak buat apa karang kalau aku balik. Memang aku ngaku yang akupun terikat ngan semenanjung tapi still... My hometown always the greener...

No comments: