Tuesday, August 17, 2010

mixed up mind

Hari ni aku sampai ke kemuncak keganasan self-destruktif. Cam bole kena heart attack anytime.. Nasib baik ada public fon yang berjaya menghubungkan aku dengan si dia yang setia mendengar. Meskipun aku tak harapkan dia untuk menyelesaikan apa juga ketensenan yang melanda di hati.. at least aku bole berkongsi air mata dengan seseorang... Sian dia, dia pun ada problem dia sendiri.. ampun ya sayang...

Sebenarnya banyak benda yang boleh menyebabkan aku semakin murung. yeah.. u heard it right... I am M.U.R.U.N.G... terima kasih... kalau anda2 sekalian mendengar aku kena penyakit serangan jantung aka hypertension aka mati mengejut aka almarhumah, so anda telah faham di sini...

Segalanya seperti bercampur baur... Melihat sumber keself-destruktifan dari semua arah.... dan aku rasa aku sangat terbeban dengan pemikiran aku sendiri yang tidak ada jawapan untuk penyelesaian semua sumber. Aku hanya mampu menangis.. yeah.. menangis babe... Jamal menangis.. terima kasih...

Aku harap Allah beri aku kekuatan untuk hadapi semua ini... minta dia permudahkan segala urusan dan di berikan aku jalan-jalan untuk menyelesaikan...

2 comments:

@mn4ever98@ said...

kenapa mal?..apapun didoakan moga ketemu solution.gunakan keberkatan ramadhan utk dimakbulkan doa ye..amin!

MiszJamal said...

Macam2 nuha... Moga Allah bagi ketenangan.. Aminnn