Monday, May 17, 2010

Freemason or Illuminati? or Vatican City?

We are what we read...

Aku suka membaca buku cerita thriller...
kerana aku merasakan yang buku Da Vinci Code itu sangat fenomena...
telah membaca kali yang keberpuluh kali, masih lagi excited..
Part tentang Vatican City, Holy Grail dan misteri2 di sebaliknya sangat mengujakan...
Ini adalah buku thriller...

Masih berkisar Dan Brown dengan bukunya Angel n Demon...
telah berulang kali, at least 3 times...
tentang freemason, illuminati dan kumpulan2 misteri zaman purba kala yang kononnya masih wujud.. sungguh exciting..
Ini adalah buku thriller...


Yang terbaru, Lost Symbol..
Tentang ahli2 Mason yang masih aktif dengan kaedah2 pemujaan segala bagai...
teruja.. Baru sahaja selesai membaca (wlupun hanya melalui ipod).. namun suda berkira2 mencari masa untuk membaca semula...
Ini adalah buku thriller...

Hanya ada 2 buku tulisan Dan Brown yang aku baca sekali :
Deception Point & Digital Fortress walaupun berkisar dengan crita2 misteri dan thriller..
Aku agak disebabkan kekurangan Mason dan Illuminati dalam buku itu yang menjadikan aku hanya membacanya sekali...

Agak2 aku ni addict ngan Illuminati kot

No comments: