Monday, April 12, 2010

mana hidup?



Makin lama aku makin melupakan page ini. Dulu aku tersangat la rajin sehinggakan aku post setiap hari. Aku rasa kegembiraan hidup aku perlu dikongsi dengan semua manusia yang dengan sengaja atau tidak sengaja lalu di sini. Bukan bermakna aku kurang post apa2, bermakna hidup aku tidak gembira... aku masih lagi di sini melayari hidup sebagai manusia yang cuba untuk mencari nilai diri sendiri... Yup!.. kadang2 memang aku rasa hidup dalam kesedihan sebab aku terpaksa jauh dari orang-orang yang aku sayang...

Esok masih ada, dan aku yakin lusa pun akan menjelang. Hari pertemuan dengan mereka akan tiba.. tapi yakin ka yang Dia tidak lagi memanggil kita ke sisinya malam ini? Bersyukur dengan kelipan mata setiap pagi... seandainya la aku ikhlas...

No comments: