Friday, December 21, 2007

Kami Guru Malaysia...

Assalamualaikum...
Dah lama sangat blog ni berkulat, nak cerita terbaru memang banyak cuma masa yang tidak mengizinkan. Paling latest saya diterima masuk ke IPTS, bukan instituti pengajian Tinggi Swasta yaa.. Tapi, Institut Perguruan Tawau, Sabah. Alhamdulillah, bila masuk sini maka peluang untuk mendapat jawatan guru sah dan terlatih akan cerah, insyallah... Tak lah menyandar-nyandar cam sekarang. Ni aku letak beberapa keping gambar masa MPPB (Minggu Pengurusan Pelajar Baru) mostly bukan saya yang ambik gambar ni, some of the AJK and friend. Masa MPPB, cam kembali ke CK camp semula, huh! Tingat balik pekerjaan yang dah sebati ngan darah aku selama 3 tahun di WGSB, mlm ice-breaking ja buat logo and all that kind of thing, AJK even ajar nari Chicken Dance.. Aku senyum jaa.. I've been doing these over and over... Rindu ngan CK Camp sangat2!

Ikrar Guru beb... Takleh main-main

Barisan Guru-guru Wanita KPLI-KDC Pemulihan Ambilan Nov 2007


Barisan teruna dan bukan teruna KDC Pemulihan yang makin pupus ;P

Barisan AJK MPPB tgh ngajar menari Chicken Dance

No comments: