Tuesday, March 06, 2007

Pecah

Bagi sesiapa yang kenal aku, (kenal aku sangat2) aku jenis yang tak kuat marah. Pisces kan water, cool ja. hahaha.. aku tak pandai nak tunjukkan kemarahan. But, tipu la kalau aku tak penah marah, aku manusia la bukan malaikat. Aku marah kejap ja, pastu cool. Tapi pagi ni, aku rasa kepala aku nak pecah. Aku tak penah rasa marah sampai rasa nak pengsan. series!! kepala aku cam diawang-awangan.. betulla kata orang, marah sampai pecah kepala. Tu yang terjadi ngan aku pagi tadi. Tentang kenapa aku marah sampai macam tu biar aku dan dia ja yang tahu.. Aku memang bengang gila! Hei you! be responsible sikit la! jangan nak cari alasan ja melepaskan diri. Kalau tak boleh buat, cakap! Kalau ada kemahuan di situ ada jalan. Kalau nak cari alasan ja sampai kiamat pun apa2 benda tak siap! Dah la kalau bercakap pasal benda tu aku bole naik angin, then selalu sangat ckp pasal benda tu, tapi biar ja benda tu camtu, kalau dah selalu marah pasal benda yang sama tapi tak take action sapa2 pun bole hangin, biar la kau sapa, anak datuk, anak menteri, anak tikus, anak kambing! aku apa pedulik!

1 comment:

shahazan said...

weh jamal...rilex beb...nape ko nak marah2 nih...ish2...