Friday, January 19, 2007

B****t

Fuh! Maxis Planner dah sent out. Leh benapas sikit, kalau tak memang tak tersedarpun masa belalu, sibuk. Nasib baik bos belanja makan tghari, kalau tak memang aku kena gastrik la. Semalam 19th monthniversary, hmm... tak macam selalu tapi still trying untuk bersama on 18th. Untuk tahun ni and 4 tahun seterusnya, macam ni la kot. The day before (17 jan) jasmin ajak pi cm. dia bagi donate untuk flood victims kat johor, aku tak sempat nak prepare apa-apa. Just tengok je la event malam tu. There were group yang main musical instruments yang aku pun tak tau apa ke namanya, its like 'bonggo' macam dalam cerita p.ramlee dalam versi yang besar, nanti aku cari la info pasal benda ni. Teruja gak tgk dorang main, teringat bunyi-bunyian yang selalu aku dengar back in my homeland bila ada majlis kawin. Rindu nak balik kampung... duk umah berlama-lama. Naik kat tingkat 3 annexe CM tu, ada tarian tradisional, sayang sangat aku tak bawak kemra. Pastu ada satu band yang main, walaupun aku tak tau nama band tu since aku tak brapa involve dlm scene malaysian music. Tapi enjoy gak performance diorang. Awal-awal tu aku just tgk kepala and bahu org2 kat depan aku jak sebab mostly yang datang hari tu foreigner dalam bentuk yang besar2 tapi aku sebat je kerusi kat belakang and hasilnya aku sempat gak tengok bontot vocalistnya yang extreme and berani. Nasib baik aku tak bawak kemra, kalau tak, bole la aku upload gambar menjilat yang unsensored. hahaha.. lucky guy!

Jom membantu kengkawan yang umah mereka ditenggelamkan oleh banjir..

1 comment:

Jsmn said...

aku ada rekod gamba tuutt dia. hahaha dlm hp aku