Sunday, July 09, 2006

Relief

Hari ni participant untuk Melaka 3 akan berangkat. Bus terakhir dijadualkan jam doblas. Jap lagi la tuh... Aku ingat aku nak tido ja satu hari ni. Tapi tetiba mata aku menjadi sesegar-segarnya. Baru aku tingat aku lum bereskan lagi kerja-kerja untuk next camp yang starting lusa. Facis baru untuk next camp akan datang petang nih so amik masa nak berehat la. Ingatkan nak kuar tapi since aku takda kenderaan sendiri kat sini, duk ja la kot. Lum lagi buat apa2 plan.. Kumpul tenaga untuk next camp lak!...
Untuk kem Melaka 3 aku dah buat yang terbaik tapi aku rasa aku banyak menyusahkan kak Ida, heheh sori boss!.. Start dari hari first datang dah buat hal. Tak gitau dia aku on the way tup2 dah sampai Puteri Resort... Itupun nasib baik dia call.. Loser!!
Pastu, kejadian semalam.. 7 hours before closing, trophy untuk Cyberteacher missing!! wargghh!! Nak mintak tolong Kechek tak sampai hati lak! Nasib baik kak Ida cool ja.

No comments: