Tuesday, May 23, 2006

Party at Port Dickson

17hb May 2006
The day before 11th Anniversary... Semua staff Warisan Global heading to Port Dickson coz, we gonna have a party!! Maxis nak buat midterm review then pastu meraikan tenaga kerja yang dah banyak menjayakan camp under MBC nih. Perjalanan selama 2 jam tak terasa pun bcoz aku tido jaa kat bahu Mau cian gak ngan dia sampai ngadu bahu dia teseliuh muahahaha... Kami stay kat pent house tingkat 10!! Pemandangannya.. Subhanallah.. MAcam aku nak duk kat sini jaa.. duduk kat beranda ni dari pagi sampai ke malam... How romantic!

Lpas abis sesi review jam 2 tuh, kami ada games, Explorace and sand castle.. Penat gak, tak pakai kasut lagi berlari2 sekitar hotel. Sakit but fun!
Main bola, girl vs VIPs.. Datuk Ahmad sebagai penjaga gol siap bersantai kat pintu gol but, Mr Dash sbg girl's goalkeeper tepaksa berhempas pulas tangkap bola... cian boss aku!! Ampun boss.
Malam tuh, for the first time aku pakai skirt!!! muahahaha.. Aku n My Hubby dah rancang nak pakai sedondon.. Siap pi kuar shopping sama2 lagi tuh! Bukannya selalu.. Aku tak tau pun yang sepatutnya malam tuh aku kena pakai baju kurung untuk performance koir. So, malam tu aku ja sorang pakai modern sedangkan yg lain2 pakai baju kurung. Bantai ja laaa...

That night was so happening!! semua orang memang happening sehinggakan Datuk said: Kalau dia nak pegi mendaki gunung, dia nak bawak team ni bersama2 dia!...

No comments: